Inloggen in de KNIP app

Er zijn drie verschillende inlog situaties die zich voor kunnen doen. Die zijn hieronder beschreven. Je begint met het invullen van je e-mailadres.



1. Je login is gevonden. Dit betekent dat je e-mailadres is gevonden. Typ je wachtwoord in en stel vervolgens een pincode in. Je zult doorgeschakeld worden naar jouw clubomgeving.

2. Geen e-mail login, maar wel gebruikersnaam bekend met e-mailadres. Je krijgt dan een extra stap. Je ontvangt een verificatie e-mail om je e-mail login te activeren. Je wordt stap voor stap door het proces meegenomen. Klik hier om te zien welke stappen dit precies zijn.

3. Geen e-mailadres bekend, geen gebruikersnaam bekend. Na het invullen van je e-mailadres, voer je het pasnummer en de CVC code in of scan je de QR code van je clubcard. Vervolgens stel je een wachtwoord en een pincode in. Met deze pincode kun je voortaan inloggen. Deze laatste inlogmethode is bijvoorbeeld van toepassing wanneer nieuwe leden aan de slag willen maar nog niet in het gebruikersbeheer staan.  

Deze inlogmethode is ook van toepassing wanneer je als vereniging passen hebt gekregen van Le Credit Sportif (met CVC code!) en leden deze passen gaan gebruiken. Deze pas heeft een pasnummer en een CVC code, waardoor de pas nog niet is gekoppeld aan een gebruiker. Klik hier om te zien welke stappen dit precies zijn.

Als dit het geval is dat zowel geen e-mailadres als geen gebruikersnaam bij ons bekend is, kun je ook inloggen met de KNIP code. Klik hier om te zien welke stappen dit precies zijn.