Extra betaalautomaat indienen bij CCV

Jullie hebben ervoor gekozen om een extra betaalautomaat op te voeren via op het lopende pincontract bij CCV. Via de link onderaan de pagina kun je het bestand downloaden, invullen en terugsturen naar service@lecreditsportif.nl of service@counterpay.nl. Wij regelen de verdere afhandeling met CCV en zorgen dat de extra pinautomaat wordt geconfigureerd, geïnstalleerd en opgestuurd.

Indien jullie ervoor kiezen om via de eigen bank het transactieverkeer te laten lopen, neem dan contact op met onze serviceafdeling.

Onderaan de pagina zie je hoe het contract dat jullie hebben gedownload eruitziet. Volg de onderstaande stappen.

Verzamel eerste de gevraagde bijlagen:

  • Kopie identiteitsbewijs
    • Geldig kopie paspoort of een ID-kaart inclusief kopie voor- en achterzijde dit is noodzakelijk (mag niet een rijbewijs zijn of een verlopen ID).
    • Persoon op legitimatie moet vermeld staan op PF-contract en uittreksel KvK.
  • Kopie uittreksel Kamer van Koophandel
    • Uittreksel mag niet ouder dan 3 maanden zijn
    • Gegevens moeten overeenkomen met de gegevens op het transactieverwerkingscontract
    • Persoon die het originele contract ondertekent heeft moet bekend zijn bij KvK uittreksel
    • Bedrijfsnaam en locatieadres moeten overeenkomen met gegevens op KvK uittreksel
  • Bankafschrift (verificatie)
    • Check of de IBAN op het transactieverwerkingscontract overeenkomt met de IBAN op de bankafschrift.
    • Bedrijfsnaam op contract moet overeenkomen met naam van de rekeninghouder.
    • Bankafschrift mag niet ouder zijn dan 4 weken.

Let op: de gegevens moeten overeen komen met het lopende CCV contract en mocht er iets gewijzigd zijn dient dit altijd aan CCV te worden doorgegeven, zie hiervoor het wijzigingsdocument.

Invullen Payment Facilitator Contract - Extra betaalautomaat

1. Bedrijfsgegevens

  • Locatie van de automaat moet binnen Nederland zijn. Dit mag geen postbusnummer zijn.
  • Dit dient gelijk te zijn aan het oorspronkelijke pincontract.

2. Bankgegevens

Check of de IBAN op het transactieverwerkingscontract overeenkomt met de IBAN op bankpas/bankafschrift zoals opgegeven in het oorspronkelijke contract.

3. Handelswaren/diensten

  • Vul onder handelswaren/dienst in: kantine- of barinkomsten, zoals ook aangegeven op het lopende contract bij CCV. 

4. Factuuradres (indien anders dan locatieadres betaalautomaat)

  • Wanneer je als klant kiest voor een factuur per post, zal de factuur naar dit adres worden gestuurd.

5. Gegevens betaalautomaat

  • Deze kunnen jullie leeg laten. Dit vullen wij voor jullie in.

6. Uittreksel Kamer van Koophandel

  • Als je geen KvK uittreksel meestuurt wordt deze opgevraagd voor CCV. Let op zij rekenen hier extra kosten voor. 

Voor Akkoord

  • Verplicht invullen en ondertekenen (digitale handtekening niet toegestaan). 

 Extra_betaalautomaat_1.JPG

Extra_betaalautomaat_2.JPG