Kassa reageert niet op aanraking/heeft een zwart scherm

Als de kassa aanstaat en deze reageert niet op aanraking van het scherm, kun je de kassa het beste opnieuw opstarten. Dit doe je door de aan/uit knop 4 seconden in te drukken. Daarna druk je de aan/uit knop nogmaals in en zal de kassa opnieuw opstarten. Wanneer de kassa hierna nog steeds niet reageert op aanraking kan je het best contact opnemen. 

Wanneer de kassa een zwart scherm geeft kan dit betekenen dat hij in de screensaver staat. Raak het scherm aan om dit te controleren. Blijft het scherm zwart dan zijn er een aantal stappen die je kunt doorlopen om het probleem snel op te lossen:

  • Controleer of de stekker goed in het stopcontact zit.
  • Controleer of ook de adapter goed is aangesloten. 
  • Als de kassa nog niet aan gaat, probeer dan de kassa nog aan te sluiten op een ander stopcontact. 

Heb je bovenstaande gecontroleerd maar blijft het scherm nog steeds zwart? Neem dan contact met ons op via service@lecreditsportif.nl of telefonisch via 030-276 77 70

Voor het lezen van de andere artikelen klik linksboven op Help.