De kassa gaat niet aan (scherm is zwart)

Wanneer de kassaterminal niet aan gaat en het scherm zwart blijft, zijn er een aantal stappen die je kan doorlopen om het probleem snel op te lossen:

  • Controleer of de stekker goed in het stopcontact zit. Controleer daarbij ook of het groene lampje brandt op de stroomadapter. Brandt er een groen lampje, dan zit de kabel mogelijk niet goed in de kassa. 
  • Indien de kassa nog niet aan gaat, probeer dan de kassa nog aan te sluiten op een ander stopcontact. 
  • Brandt het groene lichtje aan de rechterkant van de kassa (ons ouder model POS400)? Dan staat de kassa aan, en staat de kassa mogelijk in een screensaver stand. Raak hiervoor het scherm aan.
    • Bij ons nieuwer model kassa (POS310) zit er geen lampje op. U kunt voor de zekerheid de aan knop een 3-tal seconden indrukken. De kassa zal nu (indien deze aanstond) automatisch uitgaan. Daarna kunt u de knop weer indrukken om aan te zetten. 

Heeft u bovenstaande gecontroleerd maar blijft het scherm nog steeds zwart? Neem dan contact met ons op via service@lecreditsportif.nl of telefonisch via 030-276 77 70

Voor het lezen van de andere artikelen klik linksboven op Help.