Kassa reageert niet op aanraking/heeft een zwart scherm

Als de kassa aanstaat en niet reageert op een aanraking van het scherm, kun je de kassa het beste opnieuw opstarten. Dit doe je door de aan/uit knop vier seconden ingedrukt te houden. Daarna druk je de aan/uit knop nogmaals in en zal de kassa opnieuw opstarten. Wanneer de kassa hierna nog steeds niet reageert op een aanraking kan je het beste contact met ons opnemen. 

Wanneer de kassa een zwart scherm geeft, kan dit betekenen dat hij in de screensaver staat. Raak het scherm aan om dit te controleren. Blijft het scherm zwart dan zijn er een aantal stappen die je kunt doorlopen om het probleem snel op te lossen:

  • Controleer of de stekker goed in het stopcontact zit;
  • Controleer of ook de adapter goed is aangesloten;
  • Als de kassa nog niet aangaat, probeer dan de kassa aan te sluiten op een ander stopcontact. 

Heb je bovenstaande gecontroleerd, maar blijft het scherm nog steeds zwart? Neem dan contact met ons op via service@lecreditsportif.nl of telefonisch via 030-276 77 70.

Voor het lezen van de andere artikelen klik dan linksboven op Help.