Problemen USB- (bar) printer

Problemen USB- (bar) printer:

  • Er wordt geen bon geprint, POWER LED (Groen) brandt constant:

Controleer of de grijze USB-kabel op de bovenste USB-poort achter op de kassa is aangesloten. Bij de nieuwere kassa's moet de USB-kabel in USB-POORT 1 worden gestopt. Bij een ouder model van de kassa moet de kabel in de bovenste USB-poort worden gestoken. 

  • Er wordt geen bon geprint, POWER en ERROR LED branden niet:

De (grijze) USB-kabel is niet goed op de kassa en / of de bonnenprinter aangesloten. De USB-kabel moet op de bovenste USB-poort achter op de kassa worden aangesloten (of USB-POORT 1 op de nieuwere kassa's) en op de meest linker USB-poort op de bonnenprinter.

  • Er wordt geen bon geprint, POWER en ERROR LED knipperen om en om:

De bonnenprinter krijgt geen stroom. Controleer of de zwarte voedingskabel op een werkend stopcontact is aangesloten en of hij goed is aangedrukt in de printer.