Inloggegevens versturen

Iedere gebruiker heeft een unieke set inloggegevens (inlognaam en wachtwoord). Deze zijn automatische te versturen vanuit de beheeromgeving. Hoe je dit doet, kan je hieronder lezen of je kunt het filmpje bekijken!

 Stap 1:

Ga naar het tabblad 'Gebruikersbeheer - Gebruikers'. Gebruik de filter om te zoeken naar de juiste gebruiker. Zie onderstaande afbeelding. 

1.JPG

Wanneer de juiste gebruiker tevoorschijn komt, kan je hem selecteren door een vinkje te zetten in het witte vierkantje. 

Stap 2:

Klik helemaal onderaan de pagina op .

De gebruikersnaam en de link waarmee gebruikers hun wachtwoord kunnen instellen, worden dan direct aan de gebruiker(s) verzonden.

Gebruikers kunnen ook zelf hun wachtwoord opvragen op de inlogpagina van MijnLCS (www.mijnlcs.nl). Door op de knop 'Ik kan niet inloggen' te klikken (zie afbeeldingen hieronder) kunnen ze hun e-mailadres achterlaten en wordt naar dat e-mailadres een inlognaam en een nieuwe link gestuurd om een wachtwoord aan te maken. Heeft de gebruiker nog nooit ingelogd? Dan zal hij het wachtwoord opnieuw moeten instellen voor zijn gebruikersnaam (onderste knop). Heeft de gebruiker al wel ingelogd en dus automatisch al een login aangemaakt? Dan moet hij gebruik maken van de bovenste knop, namelijk een wachtwoord opnieuw instellen voor zijn E-mail Login. 

ik_kan_niet_inloggen_knop2.PNG

 

Wil je de inloggegevens naar iedereen sturen? Bekijk dan de instructievideo of klik hier voor het artikel: Hoe verstuur ik de inloggegevens naar alle gebruikers?