De aanmeldknop is niet groen maar grijs

Als de aanmeldknop niet groen wordt betekent het dat de kassa geen werkend internetsignaal krijgt, dit kan door de volgende punten komen:
- Er komt geen (werkend) internetsignaal uit de kabel.
- De internetkabel is niet aangesloten. (Controleer aan beide kanten of de kabel er juist inzit, in de router/modem en in de kassa en/of de lampjes boven de ethernetpoort branden, Groen/Geel/ knipperend).
- Foutieve tijdsinstellingen.
- Verlopen certificaten.

Controleer altijd eerst of er wel een internetsignaal uit de kabel komt die in de kassa zit. Dit doe je door bijvoorbeeld een laptop aan de kabel te hangen en te kijken of het internet nu werkt op jouw laptop (schakel wel eerst jouw WIFI uit), of de kabel in een vaste computer te prikken. Werkt het internet dan nog niet, dan weten we dat er een probleem is met het internet door de kabel.
Je kunt dan met een andere kabel vanaf de router/modem proberen of daar wel een werkend signaal uit komt.

Komt hier ook geen signaal uit? Dan zou je het beste jouw modem kunnen controleren of de lampjes van het internet enz. wel branden, en/of het modem/router resetten door de stroom eraf te halen. Werkt het dan nog steeds niet, dan kun je het beste contact opnemen met jouw internetleverancier.

Werkt het internet wel op jouw laptop/vaste computer, dan kun je het beste contact met ons opnemen (030-2767770) om een aantal technische stappen te doorlopen.