Pas verloren

Wanneer je je pas verliest is dit natuurlijk vervelend. Echter je verliest je saldo niet. Door een nieuwe betaalpas aan te vragen kunt u gewoon weer over uw bestaande saldo beschikken. Saldo staat tenslotte niet op de betaalpas zelf maar op een rekening die aan de betaalpas gekoppeld is. Mensen die uw pas vinden kunnen hier echter wel transacties mee doen, dus het is van belang dat u uw verloren pas zo spoedig mogelijk blokkeert.

Hoe doe ik dit?

Stap 1:
Log in op je persoonlijke beheeromgeving.

Stap 2:
Ga naar het tabblad “Passen” en klik op het vergrootglas voor de pas die je wilt blokkeren.

Stap 3:
Rechts onderin dit scherm klik je op “Blokkeren”. Klik daarna op “OK”.
Let op: wanneer je je pas blokkeert kan alleen een gebruiker met voldoende bevoegdheden de pas weer activeren. Dit kan je zelf niet doen.

Uiteraard kan je in de meeste gevallen ook contact opnemen met een verantwoordelijke bij jou op de vereniging die dit voor je in orde kan maken.